sreda, 1. oktober 2008

Prolog

Prvi dan letošnjega Golden Druma se bo začel s Prologom, ki nas bo zabaval s predavanji in delavnicami. Omeniti je potrebno, da je prolog brezplačen in da so vabljeni vsi.

Program Prologa (5. 0ktober 2008):

Smaragdna dvorana, Grand Hotel Bernardin, Portorož

13.00 Zlati boben 2007 in Interkontinetlani oglaševalski pokal the CUP 2007, predstavitev zmagovalcev

15.00 Skupinska diskusija Nazaj v prihodnost se bo ukvarjala s spremembami v tržnem komuniciranju in kako jih doživljamo na kreativnem in medijskem področju:

Moderator: Giovanni Lunghi, strateški svetovalec, ADLAB@GO

Evgeniya Arabkina, kreativni direktor Bussineslink Advertising, "Krepitev ega"

Matei-Alexandru Mocanu, filmski ustvarjalec, Studioset Bucharest, "Holy smoke!"

Martin Mol, konceptualni tekstopisec, "Vržite svoj logo v smeti"

Boštjan Tadel, urednik Marketing Magazina, "Klic na pomoč!"

Urša Golob, študentka tržnih komunikacij, "Navidezna družbena omrežja in oglaševanje: Odnos brez meja?"

16.30 Skupinska diskusija BRANDrelationSHIPS se bo ukvarjala
s primerjavo odnosov med ljudmi in izdelki oz. znamkami:

Moderator: Philippe Boutié, kreativni direktor, LAMTAR

Domen Bajde, profesor, Ekonomska fakulteta, "Življenje je igra: hočemo jo igrati in ne samo gledati!"

Lena Borisova, tekstopisec Forte-Grey, Belorusija, “Friendshop: prijateljski odnos, ki prodaja"

Pawel Nizinski, direktor in partner, Goodbrand Poljska, "Od ”zakaj” do “zato”"

Ramona Patrascanu, direktorica projektov, WEBSTYLER, Bukarešta, "Znamke za nočne skoke in za celo življenje"

Tose Arsov, kreativni direktor, Brand Engineers, Skopje, "Gre za odnos!!"